web
Du er frakoblet. Dette er en skrivebeskyttet versjon av siden.
close

Etter en periode med fokus på teknisk oppgradering av løsningene våre, vil du se at årets første versjon inneholder mye nytt - både forbedringer av eksisterende løsninger, helt nye funksjoner og feilrettinger. I roadmap for 2025 har vi satt av tid til å høre på deg som bruker verktøyet gjennom arbeidsdagen. Vi skal effektivisere og tydeliggjøre funksjonalitet, slik at du lettere forstår hva neste steg er i hver oppdragsprosess.
Av funksjonalitet i 25.1 kan nevnes:

  • e-Tinglysing: støtte for e-Tinglysing ved salg av dødsbo
  • Hurtigsøk: støtte for søk på organisasjons-, andels- og aksjenummer, samt forbedringer i søkeresultatet
  • Point of Business: forbedringer etter erfaringsutveksling
  • Next Leder: side for Point of Business med fokus på kundestrøm
  • Next Internkontroll: effektiviseringer ved oppdragskontroll og tiltaksoversikt
  • AML-rapport: justeringer etter siste tilbakemelding fra Finanstilsynet
  • Next Nybygg: kopiering av dokumenter, samt forbedringer rundt arealer og enhetsoversikt
  • Next Oppgjør: forbedringer i oppgjørsoppstillinger, rentekalkulator og håndtering av inngående faktura (Kartverket)
  • Dokumentmaler: støtte for opprettelse av lokale wordmaler
  • Brukerprofiler: støtte for å budsjettere antall lånetips
  • Objektlister: raskere søk etter objekter i basen
  • HUB:
    • utvidelse av løsningen «Venterom» med 79 felter
    • HMAC-signatur for bedre sikkerhet ved produktbestilling (beta)

I tillegg inneholder versjonen flere små forbedringer som øker tydelighet, effektivitet og flyt.

Merk: Detaljer i nye versjoner presenteres som Release Notes

Kjekt å vite før/etter oppgradering:

  • Ny funksjonsrettighet
    • Administrere Lokale dokumentmaler
      • Gir bruker rettighet til å opprette wordmaler. Malene blir tilgjengelig for avdelingene brukeren har skriverettighet til.
  • Oppdaterte funksjonsrettigheter
    • Endre omsetningsinformasjon
      • Kan nå bytte klient på aksepterte oppdrag.
      • Kan nå slette feilregistrerte bud på et oppdrag

Ny avdeling i Vitec Megler fra 1. februar

Vi oppretter en helt ny rådgivingsavdeling med oppstart 1. februar. Avdelingen vil i starten bestå av våre to dyktige rådgivere; Alexander Braaten Berg, og Lene Gaarder. De har mange års erfaring med å jobbe i og mot eiendomsmeglerbransjen, og har opparbeidet seg mye god kunnskap de gjerne vil dele med dere.

Har du eller bedriften din behov, eller ønske om å få en gjennomgang av hele eller deler av systemet, prosesser, moduler eller andre ønsker, så kan du nå leie en av disse rådgiverne.

Ønsker du å bestille tid med en av rådgiverne?
Ta kontakt med din KAM, eller legg inn bestilling via vår selvbetjeningsportal