web
Du er frakoblet. Dette er en skrivebeskyttet versjon av siden.
close

Den 1. desember 2019 blir selvbetjeningsportalen vår permanente løsning for innmelding av saker. Saker meldt inn via de gamle epost-adressene vil bli besvart med en veiledning for hvordan saken kan registreres i portalen.

Vi jobber kontinuerlig med å bringe det beste, både i produktene vi leverer og servicen vi yter når det er behov for bistand. Selvbetjeningsportalen er et ledd i denne prosessen.

Ved å ta i bruk portalen er vårt mål å sikre at din sak får riktig oppmerksomhet fortest mulig. Når en sak registreres via portalen er det dessuten enkelt å kategorisere den riktig. Dette er til stor hjelp for oss for å sikre god kvalitet i svarene våre.

» Brukerveiledning selvbetjeningsportalen (pdf)
Informasjon til nye brukere om pålogging, innmelding av saker, ofte stilte spørsmål m.m. for tjenesten på vitecmegler.pureservice.com