web
Du er frakoblet. Dette er en skrivebeskyttet versjon av siden.
close

Vi lanserer nå årets siste versjon 25.11, som inneholder en rekke nyheter, forbedringer og feilrettinger på tvers av Next og Hub. Målet med denne versjonen er å styrke funksjonaliteten i oppgjør, sjekklister, dokumenthåndtering, budgivning, arealhåndtering og flere andre sentrale deler av plattformen. Under finner du en forenklet oversikt over hva som er nytt.

I denne versjonen har vi prioritert forbedringer som skal være med å effektivisere arbeidshverdag. Oppgjør har fått mer informasjon for meglere og forbedringer i renteberegninger. Objektlister er utvidet med bedre filtreringsmuligheter, noe som gjør det enklere å finne riktig data – enten du jobber tett på objektsregistrering eller bruker informasjonen i videre prosesser.

Sjekklistene har fått nye funksjoner som bidrar til mer strukturert oppfølging, og dokumenthåndteringen er utvidet og forbedret. I budmodulen er visningen justert for bedre oversikt i arbeidet med bud og omsetning.

Innen internkontroll lanserer vi nå en stor nyhet - det nå mulig å gjennomføre kontroller av oppgjørsmedarbeidere. Fagressurser kan nå bruke verktøyet og se hvordan oppgjørsavdelingen presterer faglig. Utover det har vi også harmonisert visning av etterutdanningstimer på brukerprofiler slik at den gir et mer korrekt grunnlag både for den enkelte megler og fagansvarlig (samme beregningsmetode som på siden «Brukerinfo og erklæringer».

I Hub er det gjort forbedringer i både datatilgjengelighet og sikkerhet, inkludert støtte for flere felt i landbruksoppdrag og mulighet for å rotere HMAC‑nøkler. Samtidig er søk, ringelister og enkelte administrative funksjoner forbedret som en del av vårt arbeid med effektivisering av Next.

Versjonen har også feilrettinger som samlet gir bedre kvalitet og flyt i plattformen.

Som i fjor gjennomfører vi også i år en brukerundersøkelse. Tilbakemeldingene fra forrige undersøkelse har vært svært verdifulle, og flere av forslagene har allerede resultert i konkrete forbedringer. Denne gangen retter vi spesielt oppmerksomheten mot områdene CRM og Prosjekt, og vi ønsker innspill til hvordan vi kan gjøre arbeidsdagen enda enklere. Erfaringene og innsikten fra alle brukere bidrar direkte til utviklingen av fremtidige løsninger i Next og vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger!

Vi ønsker alle våre brukere en riktig god jul og godt nytt år! 🎄✨

Detaljer i nye versjoner presenteres som Release Notes