Håndtering av avvik mellom POGo og Next
Når det er avvik på saldo mellom Next og POGo kan det tyde på at det er bilag som finnes i POGo som ikke er registrert i Next.
- Sjekk at alle bilag på oppdragene i POGo er tilknyttet prosjekt.
- Dersom alle bilag er tilknyttet prosjekt, blir neste steg å gå igjennom alle bilagene i Next og i POGo og sjekke at dette samsvarer (at alle bilagene finnes begge steder).
Hvis dere kommer over konkrete bilag som mangler, kan det være grunnet en feil i kommunikasjonen mellom Next og POGo.
- I slike tilfeller kan Vitec bistå med å få bilaget/-ene på plass. Oppgi i så fall bilagsnummer ved henvendelse. Det faktureres ikke for dette.
- Merk: dersom dere trenger bistand til å lete etter hva som mangler, vil dette faktureres for medgått tid.
Ønsker dere at Vitec skal avstemme dette for dere?
- Send uttrekk fra POGo med oversikt over alle bilag som er registrert på oppdraget.
- Vitec har ikke tilgang til POGo selv og trenger derfor dette uttrekket.
Denne avstemmingen blir fakturert for medgått tid.
